Charakterystyka diety Cambridge

Dieta Cambridge skierowana jest do osób, które po pierwsze chcąc zrzucić zbędne kilogramy w stosunkowo krótkim czasie, bez narażenia na zgubny efekt jo-jo, a po drugie nie mają czasu na przygotowywanie posiłków, wymagających pracochłonnych przygotowań. Podstawa diety Cambridge są, bowiem dania w proszku, które są łatwe w preparacji, a co za tym idzie znacznie ograniczają czas ich sporządzania.

Jednocześnie posiłki oferowane są w różnych wariacjach i zapewniają dostarczenie odpowiedniej ilość składników odżywczych, jednocześnie nie przekraczając ustalonej dawki kilokalorii na przykład 1500. Posiłki należy zalewać wodą lub mlekiem i są to wszelkiego rodzaju pokarmy takie jak zupy oraz napoje, lecz także owsianki oraz specjalni przygotowane batony. Dieta trwa kilka lub kilkanaście tygodni i dzieli się na odpowiednie fazy w ramach, których dostarczane są określone ilości energii do organizmu. Jest to jadłospis dla zdeterminowanych, gdyż na początku pierwszej fazy jesteśmy zobligowani do przyjmowania mniej niż 500 kcal na dzień. W drugiej jest to odpowiednio 800,w trzeciej 1000 oraz odpowiednie większe ilości aż do zakończenia szóstej fazy. W trakcie diety na samym początku spożywa się jedynie wcześniej opisane zupy i tym podobne, a w trakcie jej trwania wprowadza się normalne jedzenie, którego kaloryczność jest odpowiednio dopasowana. W czasie diety nie wolno używać cukru. Ze względu na małą ilość kalorii nie należy uprawiać forsujących sportów oraz narażać się na znaczny wysiłek fizyczny.
d2

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: